Saturday, December 16, 2006

Blæh! Men endelig bedre!!

Hepp! Gjett hvem som har vært syk? Hmmmmm...

Men nå er jeg endelig på bedringens vei. Ridder Roger har forlatt oss (Myrdronninngen og meg) til fordel for glühwein og animerende fluider (som DPKF - De Perfekte Kvinners Forening, kaller det). Vel, jeg er bare glad for at det faktisk ser ut som om hodet mitt har sluttet å være snotfabrikk og at jeg snart kan fungere ute i den virkelige verden.

Jeg har ikke noen godbiter å vise frem i dag, men jeg har ville planer om å få montert noen nye smykker snart. Så DA blir det bilder til bloggen vettu! Inntil det får dere bare vente i spenning... Blir det grønt, blir det elfenben, har Perlefryd klart å lage noen anstendige blomster eller blir det bare grøt og suglemeie..... To be continued...

No comments: