Tuesday, February 13, 2007

Fløy en liten Paragon Bluebird forbi....

...jeg vil ha en avspenningsovn! En Bluebird eller Chili Pepper eller En SC-2, og jeg vil ha den nå!! Men realistisk og jordnær som jeg (faktisk) er, innser jeg at jeg mangler ca 5 000,- for å løpe ut og kjøpe.. Blæh!

I mellomtiden leker jeg med nye teknikker. Denne gangen har jeg gjort et ærlig forøk på å få til horisontale striper.. Først ut er to perler i sort og oker. Den største har oker bunnfarge med sorte striper, den andre har sort bunnfarge med oker striper. Surprise... Begge har et tykt lag klart glass på toppen.







Det er jo alltid like moro å blande turkis og elfenben. Denne gangen er elfenben bunnfargen med forsøk på turkise striper. Klart glass på toppen gir alltid en litt lysere tone på fargene under..

Det blir Lotto, Tipping, V75 og Ekstra stor joker-Nord til helgen, folkens!

2 comments:

Anonymous said...

Den effekten med det klare glasset likt jeg veldig godt. Det er gøy og prøve ut nye metoder. Har du sjekket ut lampwork på youtube? Hvis ikke...du kommer til å elske det!

Anonymous said...

hei:)du er kjempeflink:)titter innom .og det er skuff om du ikke har laget perler å lagt ut bilder>.)har sett på siden ,masse gode tips der:)skal nok bruke den:)takk