Thursday, February 08, 2007

Hva skal man bruke en perle-slange til..?

For jeg har nemlig laget en liten perleslange, og den er omtrent like ubrukelig som snøfnuggene mine.. Tips og råd mottas med takk!







Jeg driver og eksperimenterer litt med bølger og hvirvelvinder for tiden. Den turkise perlen i bakgrunnen er et prøveeksemplar. Jeg liker at den turkise fargen reagerer med elfenbenet slik at det dannes en sort kontrast-stripe mellom fargene. Kan det være sølv i det turkise glasset? Spennende.


Jeg har også laget hvirvelvind-perler i elfenben hvor halvparten av perlen er rullet i blandet, knust glass. Det blir det organiske perler av! Men de er litt vanskelige å ta bra bilder av.......



I kveld blir det perling, folkens! Juhuuu!

2 comments:

Anonymous said...

Så morsom perleslange:-) gøy med eksprimentering. Kanskje du kan ha en liten utstilling med dine kreative slanger og snøfnugg +++ etterhvert?

Anonymous said...

flotte:)har laget en slange selv,men ikke så fin som din:)du kan bruke den i håret:)jeg venter på slange til perleutstyret mitt sånn at jeg kan prøve meg mer ut:)men disse to perlene var bare helt nydelige:)