Monday, February 26, 2007

Travel Perlefryd halser videre!

Puh! Nå er det jammen mye som skal gjøres. ...utenfor perleverden altså... Men, jeg lar meg ikke stresse! Jobb er jobb, og perler er perler.. Sånn er det bare.
Jeg har lekt mye i helgen og koser meg med nye utfordringer. Denne gangen har jeg laget hjerter. Det er ikke så lett å få til fine hjerter. Men jeg prøver og prøver. Dessuten har jeg laget noen skikkelig fine runde og ovale perler med hjerte-dekor. Det var desto mer moro!

Her kommer det bilder av helgens lek og moro ved brenneren:




Et turkis hjerte med grønne prikker. For anledningen ikledd en krystall og deler i sølv.

Jeg er blitt skikkelig forelsket i de turkise hjertene mine - moro! Til skutt kommer et lite bilde av mine små kahla-liljer... Vel, det er jo ikke liljer, men effekten ble søt. Perlefryd må forske videre.

No comments: